Sprawdź ukontentowanie własnych klientów

Aktualności

Korzystanie z usług firm zewnętrznych, określanych także outsourcingowymi, staje się coraz powszechniejsze. Teraz wspomniane rozwiązanie jest z doskonałym efektem wykorzystywane w wielu sektorach, jak chociażby IT czy kadrach. Coraz powszechniejsze jest także stosowanie usług outsourcingowych przy organizowaniu działu sprzedaży. Czy to realne? Jak najbardziej!

Naprawdę wybór kierunku studiów obecnie jest nieprawdopodobnie ciężki. Gdy myślisz nad tym co warto byłoby studiować to musisz w szczególności zwrócić uwagę na to co Ciebie interesuje. Jeśli nie skontaminujesz swojej przyszłości ze swoją pasją to może Ci być de facto ciężko się wybić. Na rynku pracy jest zdecydowanie więcej osób, które ukończyły studia i każdy z nich pragnąłby dostać kapitalną robotę, w związku z tym trzeba być najlepszym, żeby liczyć na pewny sukces.

Marketing relacji - wysyłka wiadomości
Author: Piotr Drabik
Source: http://www.flickr.com
Jako użytkownik, pewnie nie raz zgłaszały się do Ciebie kampanie SMS (sporo więcej zobaczysz pod tym adresem), z użyciem których dana firma próbowała sprzedać ci jakąś usługę lub zapytać o zdanie na o niej. Jest to bardzo modna opcja, dlatego dobrze z niej skorzystać także u siebie w kompanii. Z pewnością posiadasz bowiem bazę kontaktów stałych klientów, dlatego jesteś w mocy do nich się odezwać z krótkim pytaniem - oczywiście odpowiedź na nie powinna być bezpłatna, nie chcemy bowiem naciągać naszych odbiorców na niepotrzebne koszta. badanie satysfakcji klientów (czytaj więcej) możemy także przeprowadzić droga online, z użyciem krótkiej ankiety. Należy wtedy za pomocą skrzynki e-mail porozsyłać kilka pytań z prośbą o odpowiedź. Oczywiście, każdą z tych opcji należy nieco uatrakcyjnić, możemy osobom, które wyślą nam odpowiedzi, zaproponować udział w loterii fantowej, albo niewielki rabat na zakupione w przyszłości produkty.

Teraz na rynku znajduje się tak wiele przedsiębiorstw, że kwestia zaistnienia oraz wyróżnienia się na tle konkurencji staje się niezwykle ważna. Nie można bagatelizować nowoczesnych narzędzi promocyjnych, jakimi dzisiaj się dysponuje. Do klienta trzeba dotrzeć na każdej płaszczyźnie, aby nie pozwolić uprzedzić się konkurencji i nie tracić szans na zyski.

Z punktu widzenia sprzedawcy, to sytuacja w której mamy do czynienia z komunikacją bezpośrednią między nim a kupującym może być dużo lepsza jeśli chodzi o możliwości finalizacji transakcji niż na przykład rozmowa telefoniczna, w trakcie której staramy się przekonać kogoś do kupna określonego towaru. Bardzo pomocne jest w takich przypadkach wszystko to, co wchodzi w zakres komunikacji niewerbalnej. Ruchy, postawa oraz nasze całościowo pojmowane zachowanie posiadają wielki wpływ na finalizację transakcji, jaką mamy zamiar poprowadzić.