Nadruki na gadżetach reklamowych - jak zamówić?

Aktualności

Jeśli chcielibyśmy zamówić nadruki na gadżety promocyjne, ważny jest wybór firmy, która nie jedynie wykona zlecenie w określonym terminie, ale również zagwarantuje usługę doradczą, aby akcesoria reklamowe wyróżniały się wysoką jakością, nienaganną estetyką, a przede wszystkim oferowały efektywność w kontekście promocji naszej marki.

nadruki na gadźetach reklamowych
Author: Joseph Nicolia
Source: http://www.flickr.com
Jakie kluczowe kroki powinniśmy podjąć jeśli chcemy zamówić nadruki na gadżety reklamowe? Na przykładzie koszulek reklamowych, najważniejsze jest, aby ustalić: technikę nadruku (adekwatną do projektu, naszych oczekiwań oraz nakładu), dostosowanie projektu graficznego (w zależności od wybranej techniki), rodzaj koszulki na jakiej ma zostać wykonany nadruk (polecamy również dobre nadruki) (wybrać odpowiedni materiał, fason i rozmiary). W każdej z tych kwestii warto wesprzeć się doświadczeniem i wiedzą fachowców. Drukarnia poligraficzna (czytaj więcej) będzie mogła doradzić najbardziej optymalne rozwiązania pod dane zapotrzebowanie. Najważniejsze czynniki w wyborze drukarni poligraficznej to zatem jakość, cena i czas realizacji, jak również zaangażowanie w proces realizacji skutecznych gadżetów reklamowych.

Trzeba wspomnieć, iż po odebraniu zamówienia prawie każdy produkt wygląda dobrze. Aczkolwiek nie ma co oszczędzać na wszystkim, gdyż to odbije się na złym końcowym efekcie. Nadruki (www.tdruk.pl) na gadżetach reklamowych (sprawdź ofertę) powinny cechować się wysoką jakością, tak by na przykład nie okazało się, że koszulka dostarczona do odbiorcy po wypraniu nadaje się jedynie do wyrzucenia. Nie ma złych i dobrych metod nadruku, aczkolwiek są drukarnie, które źle je stosują. O końcowym efekcie wydruku decyduje wybrana metoda, sprzęt, lecz w największym stopniu umiejętności drukującego.

Przy odbiorze towaru musimy sprawdzić czy gadżet wygląda dobrze oraz czy spełnia wymagania pod względem jakości. Zaniedbanie w takiej kwestii może źle odbić się na wizerunku firmy. Jeśli nadruk będzie zawierał błędy, albo będzie tak marnej jakości, że na pewno zniszczy się po bardzo krótkim czasie, pamiętajmy, iż wówczas odbiorca reklamy nie będzie obwiniał za to drukarni, ale to właśnie o nas wyrobi sobie niepochlebną opinię.